مشروح سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه 14بهمن 90

همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه پر شکوه تهران با ارائه تحلیل جامعی از نقاط قوت و ضعف نظام اسلامی، مطالب مهمی در خصوص مسایل داخلی، تهدیدات دشمنان، اوضاع حساس وپیچیده منطقه و جهان و همچنین انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کردند.

ادامه مطلب ...

سخنرانی پر مغز مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان کرمانشاه

سلام بر شما دوستان گرامی

لازم به ذکر است پیشنهاد می کنم هرگز مطالعه این سخنرانی پر مغز را از دست ندهید ؛ به طور قاطع می توانم عرض کنم که در این مجموعه سخنرانی گران بهای ۶۴ دقیقه ای تقریبا مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات و معضلات اجتمایی را بیان کرده و راهکار هایی را نیز ایراد نمودند .

لازم به ذکر است فایل صوتی این مراسم در قسمت زیرین مطلب قابل دانلود می باشد .

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

براى من این جلسه‌ى پرشکوه و پرمغز، بسیار شیرین و دلنشین است؛ جمع عظیم و کثیر جوانان دانشجو و اساتید محترم این استان، که باید به این تعداد بزرگ و کمیت عظیم دانشجو و استاد در این استان، ماشاءالله گفت. مطالبى هم که دوستان بیان کردند، چه آنچه که رئیس محترم، دانشمند و مؤمن این دانشگاه بیان کردند، چه آنچه که جوانان عزیزمان گفتند، در اینها مطالب قابل توجه و قابل پیگیرى‌اى بود.

%D8%A2%DB%8C%D8%AA %D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87 %D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87 %D8%A7%DB%8C %D9%88 %D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86 سخنرانی پر مغز مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان کرمانشاه

ادامه مطلب ...

دیدار نخبگان و برگزیدگان علمی با رهبر انقلاب

دیدار نخبگان و برگزیدگان علمی با رهبر انقلاب ایران، برای دستیابی به قله‌های پیشرفت و عزت و افتخار، نیازمند دانشمندان و نخبگانی است که عاشق کشور و مردم و عاشق هویت و سرنوشت ملت باشند. این جمله، توصیه اصلی رهبر انقلاب به هزار نخبه جوانی بود که صبح امروز بیش از دو ساعت و نیم با ایشان دیدار و تبادل نظر کردند.

13900713 3617463 300x200 دیدار نخبگان و برگزیدگان علمی با رهبر انقلاب

ادامه مطلب ...

بیانات در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه‌ها

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خداى متعال را بسیار سپاسگزارم از توفیق تشکیل این جلسه و حضور شما برادران و خواهران، و بیانات بسیار مفید و پرمغز از سوى سخنرانان محترم؛ همه‌ى اینها نعمتهاى خداست، و همه - بخصوص بنده شخصاً - باید از خداى متعال به خاطر یکایک این نعمتها متشکر باشیم و ببینیم بارش رحمت حق را. هر یک کلمه‌ى خوبى که شما به ذهنتان میرسد و بر زبان جارى میکنید، مظهرى از بارش رحمت حق است؛ و خدا را بر این همه سپاس. من این روزها با مشاهده‌ى اوضاع و احوال کشور و جامعه‌مان، لحظه‌به‌لحظه خدا را به خاطر این نعمتهاى بزرگ شکرگزارى میکنم.

ادامه مطلب ...